.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتقاد یک روزنامه از آمارهای دیروز احمدی نژاد

روزنامه جهان صنعت با اشاره به کنفرانس مطبوعاتی احمدی نژاد ، نوشت :‌رییس‌جمهور در پاسخ به چگونگی تحقق وعده‌ها و رشد اقتصادی کشور جوابی داد که خبرنگاران و آگاهان اقتصادی را مبهوت کرد.

این روزنامه در ادامه با بیان اینکه احمدی نژاد گفت که« حقوق کارمندان و کارگران 20 درصد بالا رفته، قدرت خرید مردم افزایش یافته و با وجود رشد 9/6 درصدی اقتصاد ایران، عده‌ای نمی‌خواهند این پیشرفت را ببینند » ، تصریح کرد : بدون حاشیه رفتن، آمار سالانه بانک مرکزی که شهریورماه 88 منتشر شد را به یاد دکتر احمدی‌نژاد می‌آوریم که اعلام کرده بود، رشد اقتصادی کشور در سال قبل 2/3 درصد است و آمار مورد اشاره وی مربوط به سال 86 و زمانی است که نفت در قله قیمت خود بود، نه سال 87 !

در ادامه این مطلب افزووده شده : حال باید پرسید که چرا وی نمی‌گوید رشد اقتصادی امسال کاهش محسوسی داشته و پیش‌بینی سال بعد تا حدود یک درصد برآورد شده است. حال آمار اعلامی بانک مرکزی که مرجع رسمی در اعلام آمار اقتصاد کشور است را باور کنیم یا آمار دو سال قبل را ؟

جهان صنعت در خاتمه خطاب به رییس جمهوری گفت :‌ وقتی شما آمار دو سال قبل را اعلام کرده‌اید چگونه انتظار دارید در حال حاضر همه آمارها را باور کنند؟ ای کاش در کنار خبر دو سال قبل حال و روز امروز و پیش‌بینی سال بعد را هم می‌گفتید تا باورپذیری‌مان رشد یابد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.13 seconds.